Sunday, March 15, 2009

kupi

ari ni nk cite betapa nakalnyer hammie saya (kupi) semalam...saya bersihkan cage dia semalam sambil tgk tv....cite NONA..hehehehe...jadi tanpa sedar time mandikan kupi, saya lambat amik kupi dalam air..saya dulukan partner kupi...dah saya keringkan n bedakkan partner kupi, baru saya amik kupi...

time saya amik kupi, dia keraskan badan...time keringkan bulu kupi pun kupi x pegang pun tangan saya macam selalu..so sy ble agak kupi merajuk...sampai saya letakkan balik kupi dalam cage, kupi still keraskan diri...

saya tutup je pintu cage, terus kupi meluru naik dalam tunnel...terus gi tingkat atas..dia masuk dalam sand tub dia, dia sepahkan sand tu sampai kuar dari cage...berterabur atas lantai...grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...saya baru je sapu lantai...xpe..xpe..saya sapu lagi sekali...pastu dia panjat hanging food...dia gigit tali sampai putus...ooohhhhhhhh..kupi betul2 ngamuk...

dia gigit n kacau partner dia sampai partner dia menjerit2 minta tolong...asyik berdecit jew...dah puas kupi kacau dia, kupi sepahkan pulak food bowl...aduiiiiiiiii...kalu bedding dust tu usah kata la..asyik terbang kuar jew dari cage.....apa kena tah dia..period pain kot....jangan gelak okke...hammie spesis mamalia..so setiap spesis mamalia akan kena period...

kalu nmpk kat punggung dia tetiba cam ader merah jew..means dia period la tu...jgn la assume dia cam manusia munyer period...xyah belikan dia pad pun...cuma mungkin emosi dia agak sama cam manusia kot...moody..huhuhuhu

Setelah puas dia memberontak...akhirnyer tido jugak...hehehe...cute kan...

Gambar kupi time dia ngamuk...siap guling2 lagi...soriii..gambar kureng ckit...

No comments:

Post a Comment