Thursday, May 28, 2009

maafkan kami...maafkan kami!!!!!

ampun..ampun...almost 2 weeks tanpa entri baru....

saya betul2 menyudahkan segala keje tertangguh, partner saya lak outstation jauh...so xde lew masa nk update2..ampun..ampun..ampun

barang baru pun x beli, jenguk mana2 petshop baru pun x....aduhhh...

saya dan partner berikrar, mggu depan INSYALLAH ader barang baru.....


wishlist saya tuk mggu depan:
  • sangkar arnab, aritu tgk lawaaaaa
  • arnab jenis anggora....cute gilak...masih peringkat baby..(pre-order diterima)
  • sangkar kucing, kaler pink lagi n double storey type
  • cushion kucing...aduhhhh cute...
  • sangkar hammie dari USA....hopefully rumate saya x lupa beli..hehehe
kaunter pertanyaan dah dibuka...silalah bertanya jika berminat......xoxo

No comments:

Post a Comment